Gastenboek Middelburg VÓLkoren
Emma Verduijn
maandag, 04 december 2006 | Oostkapelle
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Emma Verduijn, en ik heb nu een maatschappelijke stage bij scoop. de bedoeling is dat ik een project op ga zetten na aanleiding van Sing it! de groep van vorig jaar was zo enthousiast dat ik ga proberen hier misschien een voor traject aan ga koppelen. zodat de optredens misschien wat meer uitgebreid kunnen worden, op middelburg v?lkoren.
ik heb er hardstikke veel zin in.
Groetjes Emma Verduijn
Mijn naam is Emma Verduijn, en ik heb nu een maatschappelijke stage bij scoop. de bedoeling is dat ik een project op ga zetten na aanleiding van Sing it! de groep van vorig jaar was zo enthousiast dat ik ga proberen hier misschien een voor traject aan ga koppelen. zodat de optredens misschien wat meer uitgebreid kunnen worden, op middelburg v?lkoren.
ik heb er hardstikke veel zin in.
Groetjes Emma Verduijn
Akkoord Roosendaal
woensdag, 14 juni 2006 | Roosendaal
Ook wij van Akkoord uit Roosendaal hebben ons uitstekend vermaakt bij Middelburg Vol-Koren. Het was onze eerste keer en zeker als het aan ons ligt niet de laatste! Complimenten aan de organisatie en publiek. Mooie locaties, goed geluid, lekker biertje/wijntje, mooie stad, leuke mensen, lekker weer, tja wat wil je als koor nog meer? Volgend jaar weer erbij zijn natuurlijk!
Namens onze 65 vrouwen en mannen van Akkoord Roosendaal, dirigent Herma en ons combo.
Theo
Namens onze 65 vrouwen en mannen van Akkoord Roosendaal, dirigent Herma en ons combo.
Theo
Koos van Schijndel / Bachkoor
woensdag, 07 juni 2006
Dit keer hebben we als Bachkoor voor het eerst meegedaan aan Middelburg-vol-koren. Ik wil je namens het bestuur van ons koor bedanken voor de organisatie en de soepele manier van omgamg met elkaar; het moet een giga-klus voor jou en je medewerkers zijn geweest het geheel in goede banen te leiden.
Wij als koor hebben er van genoten. We hadden een keer een volle en een keer een stampvolle kerk en we werden met enthousiasme bedankt.
Nogmaals hartelijk dank
Wij als koor hebben er van genoten. We hadden een keer een volle en een keer een stampvolle kerk en we werden met enthousiasme bedankt.
Nogmaals hartelijk dank
anneke holtzer
dinsdag, 06 juni 2006 | Rotterdam
wij, popkoor O Jee (oudere jongeren) hebben maandag 5 juni voor het eerst meegedaan aan het festival.We hadden er ontzettend veel zin in en onze droom kwam uit. Het werd een geweldige dag, mooi weer en heerlijk gezongen in de Koorkerk en de Nieuwe kerk.Alles bomvol en de mensen waren erg enthousiast.Ook leuk dat je 2x kunt optreden en als laatste natuurlijk de afsluiting.Op de valreep besloten we toch daaraan mee te doen en dat was een prachtige afsluiting wat ons betreft.In een restaurantje hebben we tussen de maaltijden door ons hele repertoire nog a capella gezongen en de mensen om ons heen vonden het ontzettend leuk en moedigden ons aan door te zingen.
We komen volgend jaar graag terug want deze dag blijft nog heeeeel lang in ons geheugen.
Tot volgend jaar !!!!!!!!!!!!
muzikale groeten uit Rotterdam van popkoor O Jee.
We komen volgend jaar graag terug want deze dag blijft nog heeeeel lang in ons geheugen.
Tot volgend jaar !!!!!!!!!!!!
muzikale groeten uit Rotterdam van popkoor O Jee.
Rob
dinsdag, 06 juni 2006
Hans,
Het heeft je waarschijnlijk weer wat extra dagen van je leven gekost, maar het moet gezegd:
Het was weer bijzonder...
Wie is overigens jou contactpersoon bij het KNMI ? Alweer mooi weer, en dat zo vlak na al die ellende.
Enkele koorleden van verschillende pluimage gesproken, men was content met het festival. Genoten hebben we van diverse verschillende stijlen, en dus moet ik ook kwijt dat het lekker was om zelf eens niet te hoeven zingen. Hoewel er wel een paar keer aan me is gevraagd waarom wij ontbraken...
En dan ook nog de tv van Omroep Zeeland gehaald dit jaar, ook al waren het slechts beelden met een zeer summier verhaaltje erbij. Reporters nemen niet meer de moeite om een vraaggesprekje met jou op te nemen, dat viel me toch nog tegen. Maybe next year ???
Het heeft je waarschijnlijk weer wat extra dagen van je leven gekost, maar het moet gezegd:
Het was weer bijzonder...
Wie is overigens jou contactpersoon bij het KNMI ? Alweer mooi weer, en dat zo vlak na al die ellende.
Enkele koorleden van verschillende pluimage gesproken, men was content met het festival. Genoten hebben we van diverse verschillende stijlen, en dus moet ik ook kwijt dat het lekker was om zelf eens niet te hoeven zingen. Hoewel er wel een paar keer aan me is gevraagd waarom wij ontbraken...
En dan ook nog de tv van Omroep Zeeland gehaald dit jaar, ook al waren het slechts beelden met een zeer summier verhaaltje erbij. Reporters nemen niet meer de moeite om een vraaggesprekje met jou op te nemen, dat viel me toch nog tegen. Maybe next year ???
Wilma Tolenaars, De
dinsdag, 06 juni 2006 | Fijnaart
Wat was het leuk!!!
Wij, 'De Voices' uit Fijnaart hebben voor de eerste keer mee gedaan aan Middelburg Vol-Koren en het smaakt naar meer. Complimenten voor de organisatie en voor het publiek. De sfeer was goed en we hebben heerlijk gezongen en fantastische zang gehoord! Onze dank en wat ons betreft tot volgend jaar.
Wij, 'De Voices' uit Fijnaart hebben voor de eerste keer mee gedaan aan Middelburg Vol-Koren en het smaakt naar meer. Complimenten voor de organisatie en voor het publiek. De sfeer was goed en we hebben heerlijk gezongen en fantastische zang gehoord! Onze dank en wat ons betreft tot volgend jaar.
Ruud Geelen
dinsdag, 06 juni 2006 | Neer
Dit is de derde keer dat ik met een van mijn koren meedoe aan dit heerlijk ontspannen festival. Elke keer hebben we veel plzier en aandachtig publiek gehad. Nu in 2006 werden we helemaal stil van het vele publiek dat er steeds bij ons optreden zat. De doopsgezinde kerk, de Kloostergang en het Hofje onder de toren zaten tjokvol!
Heerlijk om voor een geinteresseerd publiek te zingen. De terugreis naar Limburg hebben we met ons Kwintet SWEET NOISE dan ook nog eens alle indrukken en complimenten de revue laten passeren.
Kortom een heerlijke zingdag. Complimenten en de groeten van Ruud Geelen Sweet Noise
Anneke de Steur
dinsdag, 06 juni 2006 | Terneuzen e.o.
Complimenten aan alle medewerkers aan Middelburg v?l-koren. Wij hadden weer een fantastische dag. Zowel bij het optreden op het Abdijplein als in de Oostkerk hadden we veel en enthousiast publiek. En niet te vergeten de afsluiting, zo'n leuke sfeer, al die koren bij elkaar en geweldig publiek! Volgend jaar zijn wij graag weer van de partij!
namens popkoor EigenWijs
Anneke de Steur
namens popkoor EigenWijs
Anneke de Steur
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Vorig jaar, 2004, had ik al enorm genoten van het festival in Middelburg. Door omstandigheden kon ik dit jaar alleen op zondag 5 juni in Middelburg zijn. Toch weer erg genoten. (...)
Het moet een enorme klus zijn, de organisatie van het festival. Mijn complimenten voor de organisatie van het geheel en zeker ook voor de aanwezigheid van zoveel folders en de mogelijkheid om op een dag zoveel koren te mogen horen zingen. (...)
Ik hoop, dat jullie volgend jaar nogmaals in staat zijn om het evenement te organiseren. Wellicht kan ik het (pop)koor waarbij ik zelf zing overhalen tot deelname aan dit regionaal gebeuren! (...)
Nogmaals bedankt voor ieders inzet.
Ik denk dat door die inzet en door het enthousiasme van de diverse koren een heleboel mensen weer een geweldige dag hebben gehad.
Ik was er ??n van!
Vorig jaar, 2004, had ik al enorm genoten van het festival in Middelburg. Door omstandigheden kon ik dit jaar alleen op zondag 5 juni in Middelburg zijn. Toch weer erg genoten. (...)
Het moet een enorme klus zijn, de organisatie van het festival. Mijn complimenten voor de organisatie van het geheel en zeker ook voor de aanwezigheid van zoveel folders en de mogelijkheid om op een dag zoveel koren te mogen horen zingen. (...)
Ik hoop, dat jullie volgend jaar nogmaals in staat zijn om het evenement te organiseren. Wellicht kan ik het (pop)koor waarbij ik zelf zing overhalen tot deelname aan dit regionaal gebeuren! (...)
Nogmaals bedankt voor ieders inzet.
Ik denk dat door die inzet en door het enthousiasme van de diverse koren een heleboel mensen weer een geweldige dag hebben gehad.
Ik was er ??n van!
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Beste Hans
Het was heel erg leuk om mee te doen met het festival.Wat een organisatie, en het liep volgens ons tenminste prima.
Jammer dat ik je niet gezien heb, maar misschien volgend jaar. Wij houden ons aanbevolen. We vonden Middelburg erg mooi.
Beste Hans
Het was heel erg leuk om mee te doen met het festival.Wat een organisatie, en het liep volgens ons tenminste prima.
Jammer dat ik je niet gezien heb, maar misschien volgend jaar. Wij houden ons aanbevolen. We vonden Middelburg erg mooi.
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Wij hebben een fantastische dag gehad zaterdag.
Complimenten voor de organisatie. Het was een geweldige ervaring en we hopen er
volgend jaar weer bij te zijn!
Wij hebben een fantastische dag gehad zaterdag.
Complimenten voor de organisatie. Het was een geweldige ervaring en we hopen er
volgend jaar weer bij te zijn!
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Beste mensen.
Het programma voor ons zit er weer op en ik denk dat we tevreden kunnen terugkijken.
Alles is bij ons goed verlopen en ik hoop bij jullie ook.
Graag tot volgend jaar.
Beste mensen.
Het programma voor ons zit er weer op en ik denk dat we tevreden kunnen terugkijken.
Alles is bij ons goed verlopen en ik hoop bij jullie ook.
Graag tot volgend jaar.
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Hiermee wil ik u heel hartelijk bedanken dat we mochten deelnemen aan het "Middelburg Volkoren" festival.
Het was een fantastische ervaring en een heerlijke dag. Wij hebben er van genoten en ons beste beentje voorgezet.
Hiermee wil ik u heel hartelijk bedanken dat we mochten deelnemen aan het "Middelburg Volkoren" festival.
Het was een fantastische ervaring en een heerlijke dag. Wij hebben er van genoten en ons beste beentje voorgezet.
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Met A58 net weer meegedaan en het was weer prima! Complimenten.
Ik zing ook bij het Shantykoor "De Kanaken". Graag willen wij ons voor het volgende seizoen opgeven.
Met A58 net weer meegedaan en het was weer prima! Complimenten.
Ik zing ook bij het Shantykoor "De Kanaken". Graag willen wij ons voor het volgende seizoen opgeven.
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Ik heb genoten (twee dagen) van weer een succesvol Middelburg Volkoren en ik denk dat het op z'n plaats is Hans (en zijn collega's van M.V) namens ons allen te bedanken voor deze voor Zeeland zo bijzondere dagen die volgens mij zoveel meerwaarde geven (ook naar buiten) aan het Zeeuwse Koorleven.(met dit soort festivals haal je het wat stoffige imago van de koorzang wel weg bij velen).
Bedankt namens al jullie muzikale vrienden.
Ik heb genoten (twee dagen) van weer een succesvol Middelburg Volkoren en ik denk dat het op z'n plaats is Hans (en zijn collega's van M.V) namens ons allen te bedanken voor deze voor Zeeland zo bijzondere dagen die volgens mij zoveel meerwaarde geven (ook naar buiten) aan het Zeeuwse Koorleven.(met dit soort festivals haal je het wat stoffige imago van de koorzang wel weg bij velen).
Bedankt namens al jullie muzikale vrienden.
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Even een reactie uit Ittervoort Limburg. Wij hebben een heel leuke en muzikale zaterdag gehad in Middelburg. Ons koor was vol lof over de stad en de organisatie van dit muziekevenement. De reis was goed verlopen en het optreden op de markt en de Hofplein- kerk ging goed. Gelukkig voor ons zijn er niet veel mensen gaan "lopen" en hebben we naderhand ook leuke reakties gehad van de toehoorders. Over bleef een heel prettig gevoel en een welbestede en zonnige dag in Middelburg. Wij komen graag nog eens terug
Even een reactie uit Ittervoort Limburg. Wij hebben een heel leuke en muzikale zaterdag gehad in Middelburg. Ons koor was vol lof over de stad en de organisatie van dit muziekevenement. De reis was goed verlopen en het optreden op de markt en de Hofplein- kerk ging goed. Gelukkig voor ons zijn er niet veel mensen gaan "lopen" en hebben we naderhand ook leuke reakties gehad van de toehoorders. Over bleef een heel prettig gevoel en een welbestede en zonnige dag in Middelburg. Wij komen graag nog eens terug
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Het was een groot succes, volgens mij, en de organisatie verdient dus alle lof! Dat je op een gegeven moment een beslissing moest nemen m.b.t. het weer en de locatie van de afsluiting, kon niet anders. Dat het dan een beetje verkeerd uitpakt, omdat het zo ontzettend druk is, dat kan niemand voorzien.
Bedankt voor wederom een bijzonder fijn en prima georganiseerd zangevenement!
Het was een groot succes, volgens mij, en de organisatie verdient dus alle lof! Dat je op een gegeven moment een beslissing moest nemen m.b.t. het weer en de locatie van de afsluiting, kon niet anders. Dat het dan een beetje verkeerd uitpakt, omdat het zo ontzettend druk is, dat kan niemand voorzien.
Bedankt voor wederom een bijzonder fijn en prima georganiseerd zangevenement!
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
De organisatie van Middelburg Vol-koren heeft weer een mooi festival neergezet. Bedankt voor de fijne dag!
De organisatie van Middelburg Vol-koren heeft weer een mooi festival neergezet. Bedankt voor de fijne dag!
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Graag wil ik als individueel koorlid van popkoor Puurzangenzo de mensen van Uw organisatie hartelijk danken voor het geweldig leuke evenement, waarvan ook ik deel mocht uitmaken.
Graag wil ik als individueel koorlid van popkoor Puurzangenzo de mensen van Uw organisatie hartelijk danken voor het geweldig leuke evenement, waarvan ook ik deel mocht uitmaken.
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Wij hebben zaterdag volop genoten. 't Weer speelde toen juist geweldig mee. Veel publiek en veel afwisseling. (...)
Blijf vooral zo doorgaan! Wij hopen weer van de partij te zijn.
Wij hebben zaterdag volop genoten. 't Weer speelde toen juist geweldig mee. Veel publiek en veel afwisseling. (...)
Blijf vooral zo doorgaan! Wij hopen weer van de partij te zijn.
Onbekend
zaterdag, 08 april 2006
Een greep uit de vele reacties die we ontvingen:
Hierbij alvast heel hartelijk bedankt voor al je werk om "Middelburg V?l-koren" dit jaar weer tot een succes te maken. Voor zover ik tot nu toe de reacties binnen het koor gehoord heb waren ze zeer enthousiast over de dag en organisatie.
Hierbij alvast heel hartelijk bedankt voor al je werk om "Middelburg V?l-koren" dit jaar weer tot een succes te maken. Voor zover ik tot nu toe de reacties binnen het koor gehoord heb waren ze zeer enthousiast over de dag en organisatie.
221 berichten in gastenboek